Pytania dotyczące zamówienia
Wat is de gemiddelde levertijd?
Obecnie z powodu naszej specjalnej wyprzedaży zainteresowanie jest bardzo duże. Dlatego wszystkie nasze zamówienia dostarczamy w ciągu 6-12 dni.
Dzień 1: Przetwarzanie zamówienia
Dzień 2: Pakowanie i etykietowanie
Dzień 3-12: Wysyłka i dostawa
Rozumiemy, że czekanie nie zawsze jest przyjemne, ale zapewniamy, że jakość i zniżka są tego warte. Dziękujemy za cierpliwość!
Jakie są koszty wysyłki?
Oferujemy bezpłatną wysyłkę na cały świat!
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po przetworzeniu zamówienia otrzymasz kod śledzenia pocztą elektroniczną. Dzięki niemu można dokładnie śledzić postęp realizacji zamówienia.
Jeśli kod śledzenia nie dotarł, sprawdź folder spamu. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, a my niezwłocznie Ci go prześlemy.
Jakimi metodami mogę zapłacić za zamówienie?
W Bella priorytetowo traktujemy bezpieczeństwo naszych klientów, współpracując wyłącznie z dostawcami z certyfikatem SSL. Zapewnia to wygodne zakupy i płatności.
Możesz sfinalizować zakup za pomocą różnych metod płatności online, takich jak iDeal, Bancontact, Amex, Apple/Google Pay, PayPal, Visa, Mastercard i wiele innych.
Gdzie mogę przeczytać regulamin firmy?
Przesyłka nie dotarła, a oczekiwany czas dostawy minął.
Staramy się wysyłać i dostarczać każdą paczkę na czas. Jednak podczas specjalnych wyprzedaży i okresów świątecznych, takich jak Boże Narodzenie, Dzień Ojca, Czarny Piątek itp. obsługujemy dużą liczbę zamówień, co może czasami prowadzić do opóźnień.
Aby zapewnić terminową dostawę w tych świątecznych okresach, zalecamy złożenie zamówienia z dużym wyprzedzeniem.
Czas dostawy już minął? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pomocą poniższego formularza, a my natychmiast rozwiążemy problem.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub "informacją o śledzeniu" przesyłki nie dotarła do mnie.
Jeśli nie otrzymasz żadnej z tych wiadomości, sprawdź folder ze spamem.
Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a my szybko prześlemy Ci je ponownie.
Strona śledzenia wskazuje, że paczka została dostarczona, jednak nic do mnie nie dotarło.
Jeśli strona śledzenia wskazuje, że paczka została dostarczona, jednak nie została odebrana, zalecamy odczekanie kolejnych 1-2 dni, ponieważ firma kurierska może czasami przedwcześnie aktualizować status paczki.
Jeśli po tym czasie paczka nadal nie dotarła, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pomocą poniższego formularza.
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować w ciągu 4 godzin. Po upływie tego czasu anulowanie nie jest już możliwe, ponieważ zamówienie jest w trakcie przetwarzania. Możesz wtedy skorzystać z prawa do zwrotu zamówienia.
Wypełnij poniższy formularz, a nasz dział obsługi klienta odpowie w ciągu 24 godzin.
Pytania dotyczące paska
Jak skrócić pasek?
Pasek można z łatwością samodzielnie skrócić, wykonując następujące czynności:
1. Odetnij nadmiar paska po stronie klamry.
2. Przymocuj klamrę do paska, zamykając dźwignię.
3. Ciesz się idealnie dopasowanym paskiem Bella!
Sprawdź szczegółowy przewodnik tutaj.
Jak dużo należy obciąć, aby skrócić pasek?
To zależy od osoby. Zalecamy określenie rozmiaru talii, a następnie stopniowe skracanie paska, aż do uzyskania idealnej długości.
Na wewnętrznej stronie paska znajdują się również wytyczne, które pomagają określić, ile należy odciąć. Dzięki temu uzyskasz idealną długość za każdym razem, gdy będziesz nosić pasek!
Z jakich materiałów wykonane są paski?
Do produkcji wszystkich naszych pasków używamy wysokiej jakości skóry dwoinowej. Oznacza to, że zewnętrzne/widoczne części paska są w całości wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, podczas gdy wnętrze jest wykonane ze wzmocnionego materiału.
Takie rozwiązanie wydłuża żywotność paska i sprawia, że nasze produkty są przyjazne dla środowiska.
Klamry wykonane są z wysokiej jakości metalu zapewniającego ich trwałość.
Czy na pasek udzielana jest gwarancja?
Tak, oferujemy każdemu klientowi 10-letnią gwarancję na pasek.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z paskiem (co jest bardzo mało prawdopodobne), wymienimy go bezpłatnie na nowy pasek Bella.
Jak rozpiąć pasek?
Rozpinanie paska Bella jest banalne:
Delikatnie pociągnij za dźwignię z boku klamry, aby łatwo wysunąć pasek.
Czy paski nie zawierają niklu?
Nie, nasze paski mogą zawierać niewielkie ilości niklu. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować jego ilość, nie możemy zagwarantować, że są one całkowicie wolne od niklu. Jeśli masz alergię na nikiel, zalecamy wzięcie tego pod uwagę podczas dokonywania zakupu.
Potrzebujesz pomocy? Wyślij nam wiadomość!
Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i wątpliwości. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować.
Na wszystkie wiadomości e-mail odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Jesteśmy tu dla Ciebie!